Thursday 1 February 2007

The start of my blog















Hello everyone!
This is the start of my blog! Very exciting... I am a virgin when it comes to blogging - have never had one before.

However, I am convinced it will work out fine and just thought it would be a great thing to do now that I live more or less on the other side of the world. Truly a perfect tool to keep everyone updated on what's going on here in HK, and how this new adventure of mine proceeds.

And although I might be Swedish this blog will mainly be kept in English, makes it so much easier for my friends around the world that way. And I promise to try to update this blog as much as I can.

So please enjoy, and help me make this forum a great read (and view) by adding your comments.

Let the adventure start!
Ulrica

9 comments:

Amina Semlali said...

Ulle bulle jag saknar dig!!!!!!!!! Vad kul med en blogg. Bebisen halsar, han sparkar for fullt... nu ar det snart bara 1 manad kvar.
Puss o kram o go natt
Amina

ulrica said...

Darling!!
Saknar dig med!
Hälsa Trita och bebisen, tycker att det är dax att lill-killen kommer ut snart.
Kram

Vän av ordning said...

Hej Ullis! Du e så snygg! Var rädd om Dig! /Randis

Evalinn said...

Snygg blogg Ullis! Och så kul att kunna träffa dig här, när som helst. : - ) Ha en underbar dag.

christian mehlmann said...

Hey there 'swedish babe'

Looking good....
You keep on enjoying the Asian hospitallity and keep up the work on teh blogg, will check in frequently.

All good here in Rome although fighting constantly with the Italians.....hey PIZZA PASTA.....

Take care
Christian

Lotta said...

Tjena tjejen! Tycker mig känna igen bilden... =0) Vi hörs här snart igen, kramar!!

Unknown said...

Vilken bra idé Ullis! Nu ser jag fram emot foton på nya lyan. Roa dig så vi får ta del av dina äventyr.

Kramar,
Susanne

mummy said...

Jag får lära mig så mycket nytt. Det är tur att jag har bistånd från Helena annars hade inte Du fått någon kommentar från mig.
Jätte kul! Nu fick jag ju reda på att det snart är dax för Amina/Tritas BABY.
Lycka till önskar lena genom Ulles blogg.
Massor av kramar
Mummy

pappa said...

Premiär med den här sortens kontakt, vad mysigt.Ser fram emot att snart få se hur du har det i Hk.Har just nu avslutat packningen för den årliga Sälenvistelsen med arbetskamraterna. Åker kl 9 i morgon bitti. Var rädd om dig och ha det så bra. Kram, pappa.