Saturday 22 March 2008

hair

When I was younger I thought hairy chests were horrible.
I disliked it so much that I never thought I would or even could ever touch one.
I clearly remember sitting on a night train from Melbourne to Sydney with my mum, and how she "checked out" this hairy man, and I thought it was totally gross.

Now a days I like hairy chests.
Good thing since my man has got one.
And I think he is sooo sexy.
Nothing better than to snuggle up against his chest.

However I do have one objection, and that is all the hair that is left behind. In the bed, on the floor etc. The hair is everywhere, but I put up a good fight and keep vacuuming... To be honest, it's almost like having a dog... (Ha, think of that Kris, you say that if we were to get a dog I wouldn't be "allowed" to have the cute little thing inside because of all the hair... Good thing you're allowed inside hey... ;-))

2 comments:

Anonymous said...

Neeejjj Ullis! Vad har hänt med dig?? Min sista bundsförvant har försvunnit!! Måste nog säga att jag tycker det är bättre med en hund som hårar, än att damsuga efter brösthår! Jag känner mig förfärad och mkt besviken (det går ju alltid att vaxa, eller ska vi fråga Fredrik!!!).
Jag är nöjd med min man som inte! har något hår på bröstet i alla fall. Men det är väl som de säger, man vänder kappan efter vinden!
Kram Sofia

Evalinn said...

Lol, Ullis jag är precis likadan! (Fast det är rätt skönt att bo utan hårapa, man behöver inte dammsuga alls lika mkt).