Wednesday 3 November 2010

hairless floors

I have succumbed to the higher powers (well at least bigger and stronger...) and agreed to have a cleaner come in once a week for 3 hours to polish the house and to do the ironing.

Not sure how I feel about it. It is against all my principles, but must admit that tonight when I come home to floor that is hairless I will not cry...

But still, my conscience is saying shouldn't I be able to take care of my own dirt, how hard can it be...? And on the other hand Ant is saying - common we both work ridiculous hours and there is so many more fun things to do than to clean on your spare time... And I agree with both. Which is the reason I succumbed... that and hairless floors...

What do you think?

7 comments:

Anonymous said...

i think we made the right decision.....if nothing else i am saving money on my dry cleaning bills!!

whoop whoop!!!

Miss Upsey Daisy said...

Om man jobbar så mycket som ni verkar göra så tycker jag det absolut. Helt rätt.

Li said...

Förstår hur du känner, jag har haft samma funderingar men nu får det bli den lösningen för mig också. Kommer ju ha en till som vill ta min tid i anspråk när jag inte jobbar inom några månader...

Kram

Anonymous said...

Perfekt! En underbar liten människa som fixar allt... Toppen! /R

ulrica said...

Ant,
Really, I would never have guessed! :)

Miss UD, Tack!

Li, det narmar sig ny va? Dromde om dig och din mage inatt faktiskt...

Greven,
Det var evigheter sen! Sa kul att hora ifran dig!!
Kram till alla.

Anonymous said...

Ja, jag är väl inte lika positiv som de andra. Speciellt när man skriver att en liten människa ska fixa allt. Men jag förstår er dock, men det känns som att detta är Myrans ide, inte din?! Kram S

Li said...

Hej igen, det är ett litet tag kvar, beräknat till femte mars. Krabaten sparkar och lever om rätt friskt därinne så det börjar bli mer och mer verkligt.

Kram och hälsa Ant