Tuesday 28 August 2007

hong kong

Been back in HK a week now, and it feels like I've never left...
Nothing good or bad about that, it is just the way it is... I reckon living in the present is a good thing.

And I got back to (after a big flight delay and many hours of boring waiting) a happy Kris and an apartment with beautiful flowers (Kris certainly knows how to make a girl feel special - I like!).
Work is busy as always, no change there.
The weekend that passed was very relaxed, spent many hours on my beautiful balcony with a book in my hand. Went bowling, watched movies and then on Sunday evening I got hit...

Hit by some stupid bug that makes me feel like shit... Was standing on my balcony and just started freezing like a maniac... Have had high fever for 3 days now and a thumbing headache. So today I'm going to the doctor. I need drugs, the pain killers are not enough anymore and I want to get well!

Actually I desperately need to get well, cause Thursday morning my friends (my extended family really...) Sofia, Patrik, Gustav and Maya are arriving, and I can't take care of them if I feel like this. Right now keeping my eyes open is an effort... So I will let you go now and just close my eyes again...

4 comments:

Vän av ordning said...

Krya på sig, hjärtat!!

Anonymous said...

Ja, hoppas att tabletterna du fått hjälper fort!! Koncentrera dig på att bli frisk, vi klarar av att underhålla oss själva.
Ser fram mot att träffa dig.
/Kram Sofia

john said...

Tja Ullis,

så sjukt trist att sitta i ett bibliotek längst ner på vättern när du var hemma..:(

fiska kräftor kanske inte riktigt är min stil, men det är gott att äta!:)

när kommer du hem nästa gång?

kärlek!
johneponne

ulrica said...

Rein, tack så mycket!

Fia, jag koncentrerar mig stenhårt, men just nu har mitt virus bestämt sig för att svälla upp min tunga och mitt tandkött, så det bara pulserar, ömmar och bränner... Men imorgon mår jag säkerligen mycket bättre. Ska bli så kul att ha er här!!

Johne,
Hoppas att tentan gick bra! Och hem kommer jag i oktober, en blixtvisit på 3 dagar. Men så kommer jag ju hem till jul såklart!

Kramar till er alla.