Saturday 16 October 2010

the girls part 2

You can look at the girls and my chilled time at the beach in two ways.
Amazing days and/or the calm before the storm...
The days that followed the first weekend in the sun included a launch party for a new restaurant, a pre-party the "Swedish" way at home before going clubbing, and then a Sunday Champagne Brunch that turned into a 12 hours party. We showed HK our old dance moves, our bras as well as our biggest smiles and we had fun.


















4 comments:

Miss Upsey Daisy said...

Åh vilket party. Sådana som man gör på tok för sällan ( iallafall jag) men som när man väl gör dem så kan man leva på minnet hur länge som helst...

ulrica said...

Miss UD, nej jag haller med dig. Inte ofta jag ar ute och fester garnet heller. Men ar tjejerna har sa ar tjejerna har - och roligare kan man inte ha det.

Anonymous said...

Ja, vilka fina blider du har lagt upp!! Jag har undvikit att visa dessa bilder för många, och nu kan hela världen se dem. Men kul hade vi, detta kommer vi att leva på länge, det är säkert för min de i alla fall. Tack så mycket för underbara veckor hos dig, vi saknar dig. Kram S

ulrica said...

Fia,
Ja en himla massa kul hade vi! Och kanns fortfarande trist att ni har akt... Puss och kram