Monday 25 January 2010

dirty bike weekend

Yay for good weekends!

We had a day out in the New Territories on Saturday and came home with mud on our trouses and red cheeks from all the excitement and "fresh" air late in the afternoon. And what caused the mud and all that excitement? Dirt bikes and quad bikes! First time ever and we did jumps with the bikes and everything! Being a bit of a speed junkie as well I loved it! Had my sister been there though she would have told me to slow down... Am I right Stina?! :)




Anyway, got home from the dirt track, went straight to watch Ant play rugby, they won!, and then it was time to hit town! A few drinks later we were dancing at an African club and had a really good night.

Sunday was pretty quiet. Worked a bit (as always), but once done with work Ant and I went shopping, had an early dinner at a yummy Japanese restaurant and then went home, chilled, my friend Mats came over, made pancakes, ate pancakes, watched a movie and went to bed.

Weekend was (as always again) over way too quick...

4 comments:

Unknown said...

Heja dig!! Är det du som hoppar eller gjorde du det också, jag tror knappast jag skulle ha vågat själv. Jag tycker m-cross är svårare än speedway.
Kram, pappa

ulrica said...

Pappa,
Nej det ar inte jag som hoppar dar och inte vagade jag mig upp pa en stor ramp inte. Jag hoppade mindre hopp, men kul var det! Har aldrig provat speedway, men du kan val ta med mig pa det nan gang sa far vi se vem som kor snabbast!! :)
Kram

Syster Yster said...

Ja usch, 50 e en bra o lugn fart! Inte för fort!!!:) Såg kul ut dock, nått som passar dig! Saknar dig o längtar tills april!!! Puss puss

Anonymous said...

Vad jag bara vill vara med......
Det är så kul att cykla, hade en lite bana med hopp när jag var yngre. Lustigt att man inte slagit sig mera.....

Patrik